אנגלית בכיתה או בזום ? התשובה אפילו אותנו הפתיעה

כשזה מגיע ללימוד אנגלית, יש מגוון אפשרויות זמינות, כולל לימוד בכיתה עם תלמידים אחרים או לימוד אחד על אחד עם מורה פרטי בזום. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה אבל מהי השיטה הפולרית ביותר שרוב האנשים בוחרים כיום? על זה נדבר בהמשך.

אנגלית בזום פורחת מאז הקורונה

אחד היתרונות העיקריים של קורס אנגלית און ליין בזום הוא הגמישות שהיא מציעה. עם זום, אתה יכול ללמוד אנגלית מהבית, לתזמן שיעורים בזמנים המתאימים לך ביותר ולהשתתף בשיעורים מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אלה עם לוחות זמנים עמוסים או אלה שגרים באזורים שבהם שיעורי אנגלית אינם זמינים.

תשומת לב מלאה בלימוד אחד על אחד

בנוסף לגמישות של למידת זום, השיפור משיעור לשיעור משמעותי יותר כאשר הוא נעשה אחד על אחד עם מורה פרטי. במסגרת כיתתית, לתלמידים עשויות להיות רמות שונות של מיומנות או סגנונות למידה שונים, מה שעלול להקשות על המורה לספק תשומת לב ותמיכה אישית.

עם זאת, עם הדרכה אחד על אחד על זום, המורה יכול להתאים את שיעוריו לצרכיו האישיים של התלמיד ולספק משוב ותיקון מיידי, מה שמוביל לשיפור מהיר ויעיל יותר במיומנויות השפה האנגלית.

יתרון נוסף של שיעורי אנגלית אחד על אחד בזום הוא שהמורה יכול להכיר טוב יותר את התלמיד ואת רמתו, מה שמאפשר יצירת תוכנית עבודה אישית. גישה מותאמת אישית זו יכולה לעזור לתלמידים להתקדם בצורה מהירה ויעילה יותר מאשר במסגרת כיתה, שבה אולי למורה אין זמן או משאבים להעניק תשומת לב אישית לכל תלמיד.

מייסד טוקינג יוסי ינקו מדבר על השיטה שהוכיחה את עצמה

מגיפת הקורונה פגעה ושינתה הכל. ובזמן הזה בדיוק ראינו הזדמנות לשפר את כישורי השפה האנגלית שלנו ולהתכונן לראיונות עבודה באנגלית. התחלנו לחפש דרכים לשפר את היכולות וגילינו שזום הוא הכלי המושלם להתחבר למורים פרטיים שיכולים לעזור לנו להשיג את המטרה.

בעבודה עם מורים פרטיים דוברי אנגלית ב-Zoom, יראינו  במהירות שיפור משמעותי בכישורי השפה. זיהינו את הפוטנציאל של שיטה ואז החלטנו להפיץ את הבשורה לאחרים שאולי מתמודדים עם אתגרים דומים בקריירה שלהם.

לסיכום, בעוד שיש יתרונות ללימוד אנגלית בכיתה עם תלמידים אחרים, ישנם יתרונות רבים ללימוד אחד על אחד עם מורה פרטי בזום. עם הגמישות של למידת זום, השיפור המשמעותי משיעור לשיעור, ותשומת הלב והתמיכה המותאמת אישית של מורה פרטי, לימוד אנגלית בזום יכול להיות דרך יעילה ויעילה ביותר להשיג שטף בשפה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול