הגשת תביעה עבור פוסט טראומה

פוסט טראומה

המבצעים הצבאיים והמלחמות העקובות מדם שבהם משתתפים חיילי צה"ל הסדירים, אנשי המילואים וכוחות הביטחון השונים, מותירים רבים מהם עם פוסט טראומה לאור המקרים הקשים שהם רואים במהלך הקרבות. הפצועים, המתים וכל הנלווה והמשתמע מכך הם מראות שהחיילים לא ישכחו לעולם ויש לכך השפעה שלילית חזקה ביותר על כל ימי חייהם. זו הסיבה שהם מגישים תביעה נגד משרד הביטחון כדי שיהיו להם אחוזי נכות אשר תואמים את מצבם. 

עבור חיילים או חיילים לשעבר נושא פוסט טראומה אחוז נכות משרד הביטחון הוא נושא אקוטי כיוון שעל פי שיעור הנכות שייקבע, יקבל כל אחד מהם את ההטבות ואת התנאים המגיעים לו. מדובר בקצבאות חודשיות ובהטבות ייעודיות כמו החזרי נסיעות, תשלומים עבור שירותים שונים שהם זקוקים להם באופן שוטף, הנחות מגוונות ועוד. ככל שאחוז הנכות הוא גבוה יותר, כך סל היתרונות והכספים הוא גבוה יותר. 

טיפול בתביעה של פוסט טראומה 

הנפגע שסובל מתופעות חוזרות ונשנות של פוסט טראומה אינו מסוגל להתמודד לבד מול עורכי הדין המנוסים של משרד הביטחון ולכן עליו להיעזר בעורך דין מומחה לנישה הצבאית. לא כל עורך דין מכיר היטב את חוקי הצבא שהם חוקים מחמירים יותר מהחוקים האזרחיים. הוא מכיר את החוקים שעשויים לסייע לו בהתמודדות מול עורכי הדין של הצד השני וזאת תוך ניצול דקויות בחוק ותקדימים שהתרחשו בבתי הדין הצבאיים במקרים דומים. 

כל עורך דין צבאי עושה את המיטב כדי לשמור על האינטרסים של הלקוח הפגוע שלו ולכן הוא עושה כל שניתן כדי שיקבל את אחוז הנכות שמגיע לו. לכן הוא מכין תיק הכולל את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים הקשורים לבדיקות שבוצעו בחדר מיון מיד לאחר הפציעה, בדיקות רפואיות שוטפות, ניתוחים, אשפוזים, טיפולים ועוד. כל המסמכים האלו מעניקים את מלוא המידע בנושא חשוב זה ומדגיש את מצבו של החייל, אשר סובל מתהליך לא נשלט של פוסט טראומה. 

בחירה של עורך דין צבאי 

לאור החשיבות הרבה של מהלך זה על חייו של החייל אשר סובל מפוסט טראומה, יש לבחור עורך דין מומחה אשר התקבלו עליו המלצות חיוביות מאזרחים שהוא הגיש עבורם תביעה צבאית בנושא זה או בנושא אחר והוא הצליח להוציא את מלוא ההטבות המגיעות למגיש התביעה. 

חשוב שעורך דין זה יכיר את המקרה על כל רבדיו כדי שהוא יוכל להשתמש בנתונים החשובים ביותר כדי להשיג את מטרת התביעה. 

חוות דעת של רופא מומחה 

במקרים רבים עורך הדין הצבאי יחליט כי יש צורך להוסיף לתיק רפואי זה גם חוות דעת של רופא מומחה, כדי להדגיש את צורת ההתנהגות יוצאת הדופן של מגיש התביעה. לכן הרופא המומחה פוגש את התובע ושומע ממנו עדות ממקור ראשון ובעקבות זאת הוא מכין את חוות הדעת שעשויה ליצור את ההתקדמות הנחוצה בתביעה זו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול