ההבדל בין חנות מקוונת לאתר אינטרנט

חנות מקוונת

התמורות שקיומה של חנות אינטרנטית יכולה להעניק

בעלי עסקים רבים, קטנים כגדולים, שואלים את עצמם בשנים האחרונות, בטח לאור מגפת הקורונה, מהן התמורות שקיומה של חנות אינטרנטית יכולה להעניק לעסק שלהם? איך ניתן לקדם את צרכיהם העסקיים ובמקביל להתפתח עסקית בעולם תחרותי שמתפתל באופן תדיר? מה ההבדל, אם ישנו, בין חנות אינטרנטית שבה מוכרים את מוצרי החנות\בית העסק לבין אתר אינטרנט מסודר ומאובטח? ובכן, ישנם הבדלים משמעותיים בין השניים, ובהחלט שווה לבעלי עסקים להקים חנות מקוונת. למה ומדוע? הנה התשובות.

מהי חנות מקוונת?

חנות מקוונת היא למעשה הכתובת של הלקוחות שלכם כשהם רוצים לרכוש את המוצרים שלכם דרך המחשב או המכשיר הסלולרי, כלומר באינטרנט. במקום להגיע פיזית לחנות\בית העסק החנות האינטרנטית חוסכת להם זמן, אנרגיות ואף משאבים נוספים שקריטיים לתהליך רכישת המוצרים, כמו למשל כסף. חנות מקוונת היא למעשה סניף ממוחשב לעסק שלכם, ולמעשה מהווה גשר בין הלקוחות לחנות\בית העסק שלכם, שבה אמורים להופיע כל מוצרי החנות ואף, אם אתם בעלי יוזמה ותושייה, מוצרים שאין להשיג אותם בחנות הפיזית אלא אך ורק דרך האינטרנט.

אוקיי, אז מה זה אתר אינטרנט לעסק?

אתר אינטרנט עסקי מהווה בעצם מעין כרטיס ביקור דיגיטלי. זהו אתר תדמית ללא מערכת סליקה והוא משמש בלעדית להגדלת החשיפה לבית העסק ומיתוגו מחדש בעידן הדיגיטלי.

מהם היתרונות של חנות מקוונת?

חנות מקוונת הינה פלטפורמה חדשנית ובעלת יתרונות רבים הן לבעלי העסק והן ללקוחותיהם, וביניהם:

פתרונות סליקה – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של חנות אינטרנטית הוא פתרונות הסליקה שהיא מציעה ללקוחותיה. בניגוד לחנות פיזית הם לא צריכים לדאוג להיכנס אליה עם מספיק כסף, לעמוד בתור לקופות, וגם אתם לא צריכים להסתמך על פתרונות ארכאיים כדוגמת המחאות או לחכות לשוטף + פעם באף פעם. כל רכישות החנות מתבצעות דרך כרטיס אשראי ובכך מתאפשר ללקוחותיכם לבצע פעולות רכישה באופן קל, זמין ומהיר. כמו כן, אתם יכולים להיות רגועים מבחינת העסק שלכם – עם רמת האבטחה שיש היום בשוק, לקוחותיכם יעשו את הקניות שלהם באופן המאובטח והזמין ביותר.

עדכון מבצעים ומחירים – חנות אינטרנטית מספקת לבעלי העסקים את האופציה להציע מבצעים ומחירים זולים בהרבה בחנות המקוונת שלהם לעומת החנות הפיזית שלהם. אם ברצונכם למשוך קהל יעד נרחב אליה עליכם להציע דרכה מוצרים ותיקים במחירים מפתיעים ואף מוצרים חדשים במחירי השקה משתלמים. חנות מקוונת תיתן לכם את האופציה להצעיד את העסק שלכם הלאה אל העידן הדיגיטלי וליצור קשר חזק ויציב עם לקוחותיכם. לקוח מרוצה זה לקוח שחוזר אל החנות ואף מביא איתו לקוחות נוספים.

גידול במכירות העסק – חנות וירטואלית יכולה לשפר באופן משמעותי את המכירות בעסק, ויש לא מעט בעלי חנויות שעברו רק למכירות מקוונות בגלל היתרונות המשמעותיים כמו עלות זולה, חיסכון בהוצאות כמו כוח אדם, שכירות, ארנונה, חשמל ועוד.

חנות מקוונת היא הזדמנות עסקית ומהווה נכס דיגיטלי בעל ערך לעסק שלכם, ובעלי עסקים שרוצים באמת להתפתח ולצמוח בתוך העידן החדש ישכילו להבין זאת במוקדם מאשר במאוחר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים