החורף מגיע – כך תתחממו כמו שצריך

אין ספק שהעונה הקרה מעבר לפינה ולפני הטמפרטורות מתחילות לרדת והגשם יגיע אלינו בסערה, כדאי שתדעו כיצד להתחמם כהלכה. אז כיצד תעשו זאת עם סטייל, איך מומלץ להתלבש כשיוצאים מהדירה החמה ומדוע פעילות גופנית כל כך חשובה? כל זאת ועוד בכתבה הבאה!

התלבשו בשיטת הבצל

ישראל היא אמנם לא מדינה אשר מחייבת שימוש בביגוד תרמי, אך כדאי לזכור שחשוב להתמגן כהלכה לפני שיוצאים החוצה. כדי לעשות זאת בקלות, מומלץ ללבוש מספר שכבות אשר קל להוריד אותן, כך שאתם תרגישו נעים גם כאשר הטמפרטורות משתנות במהלך היום. אגב, גם כובע צמר ומחממי אוזניים עשויים לעזור לכם לשמור על חום הגוף ואפילו להוסיף טוויסט של סטייל ללוק שלכם.

העדיפו שמיכה איכותית 

לכולנו יש את השמיכות האלו אשר ירשנו במשפחה והן מלוות אותנו במשך שנים ארוכות, אמנם חלקן שמיכות נהדרות אולם כיום ניתן להשיג שמיכות טובות יותר. בחרו שמיכה אשר תלווה אתכם בלילות הקרים ותספק את הבידוד הטוב ביותר בעבורכם. שמיכות פוך עשויות לעזור לכם עם המלאכה כל עוד יש בידוד בין התפרים והריבועים אשר מרכיבים אותה. נ.ב גם פוך סינטטי נחשב לפתרון שווה עבור הטבעונים שבינינו.

הוסיפו קמין לבית שלכם

בכדי שתוכלו ליהנות מטמפרטורות נעימות ברחבי הבית, חשוב שתבחרו את גוף החימום המושלם אשר יעזור לכם במשימה. קמין, בניגוד למזגן, לא מייבש את האוויר אלא מעניק לכם תחושת חום נעימה והוא גם מוסיף אלמנט דקורטיבי לכל חלל בדירה. יתרה מכך, קמין איכותי מהווה פתרון יעיל ומהיר לחימום של אזורים גדולים וניתן להשיג אותו במגוון עיצובים – כך שגם תוכלו לשמור על הקווים העיצובים של הבית.

המשיכו לעשות ספורט – דווקא כשמתחיל להיות קר

כאשר החורף ובא והגשם מתחיל לרדת אנו נוטים להזניח את אחד הדברים הכי חשובים לפעילות הגופנית שלנו בכלל ולחום הגוף בפרט: ספורט! לכן כדי לשמור על זרימת דם תקינה ולאפשר לגוף שלנו לחמם את עצמו ללא כל עזרים חיצוניים, חשוב להקפיד על ביצוע פעילות גופנית סדירה גם בעונה הקרה. במידה וקשה לכם ללכת בחוץ בגלל הרוחות או הגשמים, ניתן לבצע שורה של תרגילים בבית. ברשת ביוטיוב ישנם שורה של מדריכים אשר יעזרו לכם בכך.

 

הקפידו על שתייה מתאימה

 

בחורף אנו נוטים לשתות פחות אולם אנו לעיתים שוכחים שהגוף שלנו כל הזמן פולט חום ולכן חייב למלא את המצברים. לכן, העדיפו לשתות כמה שיותר שתייה חמה אבל מהסוג אשר לא מכיל קפאין. כלומר נסו להימנע מקפה והחליפו אותו בחליטות צמחים אשר אינן מכילות קפאין ברמה גבוהה. אגב, שימו לב שאלכוהול אמנם יגרום לכם להרגיש פרץ חום מיידי אולם בטווח הרחוק כדאי להתרחק ממנו כי גם ירידת החום בגוף תהיה מהירה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול