כיצד לשלב בצורה נכונה צילומי מוצרים בבית העסק?

למרות הפופולריות ההולכת וגוברת בשנים האחרונות של רכישה אונליין באמצעות רשת האינטרנט, הצורך ביציאה מן הבית, בילוי בקניון המועדף, תקשורת עם אנשים ובחירה במוצרים באמצעות כלל החושים שלנו, כל אלו משמרים עדיין את ערכן של החנויות ומרכזי המסחר השונים אשר מרבים לעשות שימוש במדיה חזותית לצרכי פרסום וקידום מוצרים לצד ליצירת חוויית קניה טובה יותר למבקרים.

 

בדיוק בשל כך, צילום מוצרי העסק / חנות הוא חלק חשוב ומרכזי בהליך השיווק והנגשת מוצרים ללקוחות, ויוצר חיבור בין מידע לחוויה ויזואלית בעלת ערך, לא רק אונליין אלא גם פיזית בשטחי בית העסק. במציאות זו כמעט כל עסק המספק מוצרים גשמיים (בשונה משירותים), יכול להגביר המכירות ולשפר את חווית הלקוח באמצעות יצירת תצוגה ויזואלית חזותית של המוצרים הבולטים אותם יבחר לקדם מעת לעת.

הכלים והיתרונות שכדאי להכיר בנושא

ישנם בימנו לא מעט בעלי עסקים אשר רואים את החשיבות שבצילום והצגת המוצרים באתר בית העסק וברשתות החברתיות השונות, אולם מבינים פחות את התועלת שבהצבת מסכי פרסום או מערכת שילוט דיגיטלי בבית העסק עצמו, בו המבקרים חשופים למוצרים. בבחינת הטכנולוגיות, שימוש ופרסום נכון באמצעות מערכת שלטים דיגיטליים דוגמת קירות וידאו (Video Walls) טומן בחובו מספר יתרונות בולטים עבור כל בית עסק, חברה וארגון, בין היתר:

1.      הצגת מספר רב של מוצרים ללא מגבלות של מרחב ושטחי אחסון.

2. הצגת מוצרים באמצעות צילום מקצועי נכון ומדויק שיוצר משיכה ועניין למוצר, כך לדוגמא בחנות בגדים המציגה קולקציה חדשה באמצעות תמונות וסרטוני אווירה עם דוגמנים/ות, חנות למוצרי עיצוב וריהוט הבית המציגה תמונות וסרטונים של קולקציית ריהוט חדשה בהדמיית חלל מעוצב ומלא, ולא באופן מנותק כפריט יחיד. צילום מקצועי ונכון מאפשר ללקוח לדמיין את חוויית השימוש במוצר וכפועל יוצא להגביר עניין בו.

3. הצגת מוצרים המשווקים בייצור אישי או בהכנה במקום – לדוגמא מסעדות אשר מעוניינות להציג מנות שף בצורה מפתה ומעוררת, באופן בולט וגדול יותר מתצוגת תמונות בתפריט. מטבע הדברים המנות מוכנות במקום ומוגשות טריות וחמות ללקוחות ואינן נכללות בכל תפריט. צילום והקרנה על גבי מסכים בחלל המסעדה תיצור חשיפה מרשימה יותר ויכולה להגדיל את ההזמנות.

4. קידום ושיווק מוצרים באופן דינמי – בשונה מתמונות סטטיות המוצבות מראש בעסק, שימוש בהקרנת תמונות של מוצרים / מנות במסכים דיגיטליים, מאפשר לקדם מוצרי דגל, מבצעים משתנים ולהביא להגדלת מכירות לפי תיעדוף ושיקולי בית העסק כך לדוגמא סילוק עודפי מלאי, קידום מוצרים בעלי אחוז רווחיות גבוה, קידום בהתאמה לקהל היעד ועוד.

5. וכן גם אפשרות לחיסכון בכוח אדם – הצבת מסכים בבית העסק מאפשר לצד התמונות של המוצרים לשלב גם מידע נוסף דוגמת מחירים, מבצעים ודגשים ייחודיים, וכך לחשוף את המידע בצורה מהירה ונגישה יותר בפני המבקרים, ולהפחית את הצורך בפניות ושאלות בסיסיות לעובדים.

צילום מוצרים מקצועי לבית העסק אינו צילום שרצוי לבצע באמצעות טלפון נייד פשוט ומומלץ להשקיע בצילום מקצועי באמצעות צלם המתמחה בתחום העיסוק ובמוצרים, כך למשל צלם קולינרי, צלם אופנה, צלם עיצוב וריהוט וכדומה. מומלץ לכלול ביום הצילומים מוצרים רבים ככל הניתן, גם אם לא כל המוצרים משווקים בזמן אמת, במטרה ליצור מאגר תמונות מתחלף ולאפשר החלטות דינמיות המאפיינות את עולם העסקים והצרכנות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך תוכלו להשיג עבודה ללא ניסיון? 

   הכניסה לשוק העבודה יכולה להיות מרתיעה, במיוחד כשאין ניסיון. מה שכן, חשוב לציין שיש כמה אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן על מנת להציג את הפוטנציאל

ליסינג רכב

פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על עולם הליסינג לרכב, פורם את המורכבויות שלו ומדגיש את היתרונות והחסרונות שלו. הפוסט נועד לעזור לקוראים לקבל החלטות

טיפוח אהבת קריאה אצל ילדים

ראיון מאיר עיניים זה חוקר את החשיבות והיתרונות של טיפוח אהבת הקריאה אצל ילדים. הוא צולל לתוך אסטרטגיות כיצד לעסוק בילדים, תפקידם של ההורים והמחנכים,

פונטים בעברית לשימוש מסחרי

בעולם שבו שפה ווויזואליה נפגשים, לטיפוגרפיה יש תפקיד משמעותי. פוסט זה בבלוג מתעמק בתחום הפונטים העבריים לשימוש מסחרי, בוחן את המאפיינים הייחודיים שלהם, השימוש והשיקולים