כך תיישרו את השיניים בקלות

יישור שיניים הוא טיפול שמטרתו היא ליישר את השיניים, יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי לא מדובר על טיפול שמטרתו אסתטית בלבד, אלא חשוב מאוד שכל אדם שסובל משיניים שאינן ישרות יבצע אותו שכן, הוא יכול להשפיע על הלעיסה של האדם ולגרום לה להיות לא תקינה וכך הוא לא יספוג את החומרים המזינים המצויים במזון.

כמו כן, אדם שסובל מכך יכול לסבול מכאבים בלסת בשל סגירה לא נכונה של לסתות ואף הדבר יכול לפגוע בדיבור שלו. כל אלה משפיעים הן על איכות החיים שלו והן על הביטחון העצמי שלו ועל כן, חשוב ביותר שיפנה לאורתודנט אשר יסייע לו בבחירת טיפול היישור המתאים לו ביותר.

איזה שיטות קיימות כיום לצורך יישור שיניים?

כיום ניתן למצוא שיטות שונות ליישור שיניים כאשר יש להתאים את השיטה הנכונה לכל אדם בהתאם לגילו, מצב השיניים שלו ועוד. הנה כמה מהשיטות:

ראשית כל, הטיפול הפופולארי ביותר הוא יישור באמצעות סמכים או גשר. מדובר על שיטה שמשתמשים בה בעיקר בגילאים הצעירים יותר. הסמכים הללו הם למעשה קוביות המחוברות ומקושרות באמצעות חוט אורתודנטי ובאמצעות גומיות הם מקובעים לסמכים. בכל פגישה עם האורתודנט הוא יחליף את הגומיות ולעיתים אף את החוט כאשר המטרה היא להפעיל לחץ מתון על השיניים בכדי להוביל לשינוי המנח שלהם. ניתן לבחור גם בקוביות שקופות.

שיטה נוספת ליישור שיניים היא קשתיות נשלפות. מדובר למעשה על יישור שיניים שקוף שמורכב מפלטות שקופות שמפעילות לחץ מתון על השיניים וזאת בכדי להשפיע על שינוי המנח שלהם. הקשתית עשויה מחומר תרמו פלסטי וכל מספר שבועות מחליפים אותה באחרת בהתאם להתקדמות הטיפול. את הקשתית אפשר לשלוף בקלות לצרכי ניקוי וגם בכדי לאכול בצורה נוחה יותר. אין ספק כי יישור שיניים שקוף מהווה שיטה יעילה ואיכותית לכל אדם שמעוניין ליישר את שיניו בגיל מבוגר ולא מעוניין שהדבר יפגע באסתטיקה שלו. בשיטה זאת מייצרים את הקשתיות השקופות על ידי תוכנה ממוחשבת כך שרמת הדיוק שלה מאוד גבוהה והתוצאות לא פחות ממושלמות.

כיצד תדעו אם יישור שיניים שקוף מתאים לכם?

יישור שיניים עם קשתיות שקופות יתאים לכל המטופלים וכל הליקויים של הסגר לרבות צפיפות,
מרווחים, בליטת שיניים ולסת צרה. אם אתם חושבים על היישור המדובר, חשוב ביותר שתגיעו לרופא המומחה בתחום על מנת שיקבע לכם תוכנית טיפול מתאימה. ככל שהרופא יהיה מקצועי יותר, כך התוכנית תהיה איכותית יותר ותשפיע על התוצאה שתושג בסוף התהליך.

חשוב להבין כי בכדי שהטיפול יצליח יש חשיבות רבה לשיתוף הפעולה של האדם שכן, עליו להרכיב את הקשתיות בהתאם להנחיות של הרופא, כאשר הרכבתן צריכה להיות לפרק זמן של 20-22 שעות ביממה בכדי שהתוצאות יהיו טובות. יש להסיר אותן רק בכדי לאכול או בכדי לצחצח את השיניים.

מדובר על טיפול שמתאים לכל גיל, אך נוטים לבחור בו כאמור בעיקר בגילאים מבוגרים יותר שבהם פחות רוצים לבחור בגשר קוביות בולט לעין, שיפגום במראה האסתטי ולא פעם יפגע בביטחון העצמי או בדימוי של האדם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול