ככה תבחרו עורך דין גירושין

להתגרש זה אף פעם לא קל. הרגע בו זוג מבין כי אין ברירה ועליו לפרק את הבית הוא רגע מורכב, אשר דורש לא פעם התמודדות עם רגשות קשים ועם ההשלכות הכלכליות והמעשיות שיש לצעד מהסוג הזה. עם כל הקושי, הרי שהתפקיד שלכם הוא לדאוג קודם כל לעצמכם. עם האמפתיה למי שנמצאים בצד השני, בסוף, עלינו לזכור כי אתם אלו שצריכים מעתה לדאוג למה ששיך לכם על פי חוק. בין אם מדובר על האינטרסים הכלכליים שלכם ובין אם אנחנו מדברים על אינטרסים נוספים. מה גם שהרי אנחנו מדברים על תהליך ארוך ומורכב, אשר עלול לקחת לא מעט זמן. לכן, לבחור את עורך הדין המתאים, זה הצעד הראשון והחשוב ביותר, אשר יכול להשפיע על כל הליך הגירושין מההתחלה ועד הסוף. במאמר הבא נדבר על כך בהרחבה .

כמה טיפים לבחירה נכונה של בעל מקצוע 

אפשר לראות לפעמים עורך דין בתור רופא מקצועי. כמו שלא הייתם רוצים לבחור במי שלא ידע איך לטפל בכם כאשר אתם חולים, כך אתם לא רוצים לבחור עורך דין לא מיומן אשר לא מגיע עם 'סכין בשיניים', כדי להיאבק על הזכויות שלכם. כאשר אתם בוחרים בעורך הדין המתאים, כדאי לשאול אותו כמה שאלות מנחות:

  1. האם הוא בקיא בנושא והאם הוא חושב כי יש לו את הכלים לעזור לכם: עולם המשפט הוא עולם מורכב ויש בו תחומים רבים הדורשים כל אחד מהם בקיאות כדי לדעת להתנהל בתוכם בצורה חכמה. לכן, תמיד טוב לשאול את עורך הדין האם הוא מבין בדיני משפחה והאם, לדעתו המקצועית, יש לו איך לעזור לכם. 

  2. נסו להבין האם מדובר על מי שאפשר לסמוך עליו: כאמור, הליכי גירושין, וודאי כאלו שלא מסתיימים בהליכי גירוש ופשרה, יכולים להימשך הרבה מאוד זמן. בתוך הליכי הגירושין, יש מי שיכולים לנקוט בצעדים קיצוניים וכך אתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם אתגרים מורכבים ולא צפויים. התפקיד של עורך דין גירושין במקרה הזה הוא לא להיות רק בעל מקצוע. מדובר על מי שנמצא שם גם בתור זה שיודע להקשיב כשצריך, יודע להושיט יד ובעיקר יודע איך לתווך לכם את הסיטואציה ולנסוך בכם את הביטחון לו אתם זקוקים כל כך. 

  3. בחרו בבעל מקצוע ותיק: הרי אין תחליף לניסיון אמיתי. בסוף, אתם לא רוצים להפקיד את הגורל שלכם בידיים של מי שאין לו את הניסיון הדרוש. לכן, טוב לברר האם מדובר על בעל מקצוע הפועל שנים בתחום והאם הוא כבר סייע לזוגות נוספים בעבר. 

כמה מילים על ביטויים שונים מעולם המשפט 

דיני משפחה הם נושא סבוך ומורכב. המקום בו האתגרים צפים מעל פני השטח הם בדרך כלל כאשר הדיון עובר לעסוק במצבם של הילדים. שכן המטרה של בית המשפט היא ברורה, לעשות את הטוב ביותר עבור הילדים תמיד. לכן, כאשר שואלים מי יהיה האפוטרופוס ומי יהיה אחראי לגורלם, הרי שהדיון יכול להסתבך ולהפוך רגיש ומורכב גם מבחינה משפטית. 

מה שאנחנו קוראים לו ייפוי כוח מתמשך, הוא אמנם מושג אשר לא בהיכרח נוגע לילדים, אבל הוא כן חשוב. ייפוי כוח מתמשך זו סיטואציה בה אדם מבוגר למשל, יכול להחליט מי יקבל אחריות לחייו במידה ולא תהיה לו היכולת לקבל החלטות עבור עצמו, מפאת מחלה ומנסיבות כאלו ואחרות. אדם מבוגר המתגרש ולמעשה לא בטוח מי יטפל בו בעת זקנה, יכול לקבוע כי אחד מילדיו יקבל ייפוי כוח מתמשך בשמו. זו כמובן דוגמא אחת למקרים אחרים נוספים. 

במקרה הזה, הרי שאין חובה להגיע לבית המשפט, כמו במקרה של קביעת אפוטרופסות על ילדים קטינים, אפשר לחתום על ההסכם במשרדיו של עורך דין מקצועי אשר קיבל את האישורים הדרושים לעסוק בעניין הזה. 

כעת הגיע הזמן לצאת לדרך 

עכשיו הגיע הזמן לנשום נשימה עמוקה ולערוך את הבירורים הדרושים לכם. זה לא תמיד קל או פשוט, אבל יש בחירות אותן יש לקבל עכשיו ולא להשאיר למועד מאוחר יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול