כל מה שחשוב לדעת על מדבקות מיתוג לרכב

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד יותר ויותר בעלי עסקים קטנים לצד חברות ענק אשר משתמשים ברכבים שלהם כפלטפורמה מיתוגית לכל דבר. לכן, בעקבות העניין הרב שקיים סביב הנושא, יצרנו כתבה אשר תסקור את כל מה שחשוב לדעת על מדבקות מיתוג לרכב. הצטרפו אלינו לכתבה הבאה ותיהנו מידע ששווה לכם כסף.

 

למי כדאי לשים מדבקות מיתוג על העסק?

 

מדבקות ממותגות לרכב יכולות להתאים לכל סוגי העסקים. נכון שבהתחלה רק חברות גדולות התחילו את הטרנד וניתן היה לראות מדבקות אלו אצל מי שקיבלו את הרכב שלהם מהחברה שבה הם מועסקים, אך בשנים האחרונות גם בעלי עסקים קטנים ללא תקציב פרסומי גדול הבינו את הפוטנציאל שגלום בתוספת של מדבקה ממותגת לרכב שלהם.

 

האם מדובר בעלות חד פעמית או סוג של מינוי?

 

לא מעט אנשים שואלים את השאלה הזו מכיוון שהם באים מעולם המיתוג והפרסום הקלאסי שבו השכירה של שלט חוצות הוא תחום בזמנים. יחד עם זאת, המדבקה הממותגת לרכבים היא הוצאה חד פעמית. המומחים של חברת סטיקי מסבירים כי מדובר בשינוי תפיסתי שצריך לעשות – ממש כמו שהרכב שלכם, כך גם המדבקות שלכם ומהוות פרסומת על גלגלים. מלבד זאת, חשוב לשמור על הנראות שלהם ממש כמו שאתם שומרים על החזות של המכונית שלכם.

 

מדבקות מיתוג – למשאיות בלבד או גם לרכבים קטנים?

 

המומחים של חברת סטיקי מסבירים כי המדבקות מתאימות לכל סוג של רכב והדבר נעשה מתוך ניסיון של שנים בתחום. הם ממשיכים ומסבירים כי נכון שלפני שנים רבות רק ציים של משאיות של הרשתות הגדולות בישראל היו משתמשים בטכניקה זו אולם כיום היא זמינה לכל מי שרוצה ליהנות ממיתוג בעלות נמוכה ומפרסומת בהוצאה חד פעמית. כך שהמדבקות מתאימות לרכבים בכל גודל.

 

אילו סוגי מדבקות ממותגות לרכב יש?

 

ישנם מגוון של סוגים של מדבקות לרכב ולכן ההתאמה היא שם המשחק. ישנם מדבקות אשר מתאימות למי שרוצה לכסות את החלון האחורי ברכב: מדבקות אלו נקראות מדבקות רשת. בנוסף יש מדבקות אשר בולטות ויוצרות תחושה של תלת מימד משום שעובי ההדפסה שלהם גדול יותר ממדבקות רגילות, אלו נקראות מדבקות דום. חשוב להתייעץ לפני כל רכישה בכדי ליהנות מהתאמה מלאה לצרכים ולדרישות שלכם.

 

האם צריך לבוא עם עיצוב מוכן או שאפשר לעצב את המדבקות במקום?

 

שתי האופציות פתוחות והעניין תלוי במאפיינים המתאימים לכם ובעיקר בקיומו או העדרו של עיצוב אשר מתאים למדבקות. ברוב המקרים הדפסה של מדבקות ללא עיצוב תעלה פחות אולם כדאי לבדוק את העניין עם החברה שאיתה אתם רוצים להתקשר. מלבד זאת, כמו בכל תחום, מומלץ לראות תיק עבודות בכדי להבין את הטכניקות השונות של החברה לקבל קנה מידה כיצד המדבקות יראו על הרכבים שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול