כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי

מבוא לזמן טעינת EV והמכשולים לאימוץ EV

כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר. הם מהווים פתרון מצוין לנושא הסביבתי של פליטת CO2. אבל הם גם מהווים אתגר: כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי?

זמן הטעינה של רכבי EV הוא אחד המכשולים העיקריים לאימוץ רכבי EV. זמן הטעינה הממוצע של רכב חשמלי הוא בסביבות 4 שעות, מה שיכול להיות די לא נוח כאשר אתה צריך להטעין את המכונית שלך באמצע היום.

החדשות הטובות הן שעכשיו יש הרבה פתרונות חדשים זמינים עבור נהגי EV שעוזרים להם להתגבר על המכשול הזה.

נושא הסעיף: מהו בלוקצ'יין? מדריך להבנת טכנולוגיית הבלוקצ'יין

מילות מפתח במדור: Blockchain, Bitcoin, Ethereum, cryptocurrency, ספר חשבונות מבוזר

הקדמה: טכנולוגיית הבלוקצ'יין קיימת מאז 2008 והיא הייתה בשימוש על ידי רבים

הקדמה: קבוצת אווטרן והעתיד של טעינת רכב חשמלי

קבוצת Avtran היא חברה שמחפשת לחולל מהפכה בטעינת כלי רכב חשמליים על ידי הפיכתה למהירה ויעילה יותר.

קבוצת Avtran הודיעה לאחרונה על תוכניותיה לפתח סוג חדש של מצברים וכן סוג חדש של מטען שיקל על אנשים להטעין את הרכב החשמלי שלהם.

החברה מסרה שהם מחפשים ליצור מטען שיוכל להטעין רכב חשמלי תוך 15 דקות. זה יקל הרבה יותר על נוסעים שצריכים להטעין את הרכבים שלהם תוך כדי תנועה.

כלי רכב חשמליים הם העתיד של התחבורה. הן יעילות וידידותיות יותר לסביבה ממכוניות המונעות בגז. עם זאת, אחד החסרונות של כלי רכב חשמליים הוא שלוקח להם זמן רב להיטען. מאמר זה יבדוק כמה זמן לוקח לרכב חשמלי להיטען וכמה פתרונות פוטנציאליים לבעיה זו.
עבור פרטים נוספים אודות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי כדאי להעיף מבט ב- electricvehicle.co.il

השפעת תשתית טעינת רכב חשמלי על תעריפי אימוץ רכב חשמלי

הטעינה של הרכב החשמלי הממוצע לוקח כ-4 שעות, אך הזמן משתנה בהתאם לסוג המטען ותפוקת הכוח.

תחנת טעינה טיפוסית של EV יכולה לספק עד 50 קילוואט (kW) של כוח. הזמן שלוקח לטעון רכב חשמלי תלוי בכמות הכוח שהמכונית שואבת מתחנת הטעינה. EV טיפוסי יגרור לפחות 10 קילוואט ומטען מהיר יספק עד 50 קילוואט.

זה לוקח בערך 4 שעות ל-EV טיפוסי להיטען מחדש באמצעות מטען של 10 קילוואט, אבל זה יכול להשתנות בהתאם להרגלי הנהיגה וכמות הכוח הנלקחת מהמטען.

תשתית טעינה היא מחסום עיקרי לאימוץ EV. זה לא רק הזמינות של מטענים, אלא גם הזמן שלוקח לטעון רכב חשמלי.

עלות הטעינה הממוצעת עבור טעינה מלאה היא $1.50 – $2 לשעה, וזה לא כולל את עלות החשמל.

לדוגמה, זה ייקח בערך 10 שעות לטעון מלא של רכב חשמלי בבית (בהנחה שיש לך גישה לשקע 240 וולט). הזמן שלוקח לטעינת סוללת EV יכול להיות תלוי בכמה טווח אתה רוצה מהמכונית שלך ובאיזה סוג מטען אתה משתמש (AC לעומת AC

איך לעשות טיול מפיניקס ללוס אנג'לס עם מכונית חשמלית מחוברת?

טעינת מכונית חשמלית אינה פשוטה כמו מילוי מיכל בגז. התהליך יכול לקחת שעות, תלוי בגודל הסוללה ובעוצמת המטען.

האמריקאי הממוצע נוסע כ-40 מייל ביום, לפי AAA. אז זה ייקח בערך יומיים לנסוע מפיניקס ללוס אנג'לס באמצעות מכונית חשמלית מחוברת עם טווח של 60 מייל ומטען של 6kW שלוקח כתשע שעות להיטען במלואו.

לשם השוואה, זה ייקח בערך שלוש שעות לנסוע מפיניקס ללוס אנג'לס במכונית ממוצעת מונעת בנזין עם מיכל של 20 ליטר שלרוב לוקח שש דקות לכל ליטר דלק.

אווה היא ילדה מטורונטו שקנתה זה עתה מכונית חשמלית. היא מתכננת לנסוע מפיניקס ללוס אנג'לס. היא רוצה לדעת כמה זמן לוקח להטעין את המכונית ואיך היא יכולה לעשות את הנסיעה הזו עם מכונית חשמלית מחוברת.

הזמן הממוצע שלוקח לרכב חשמלי להיטען הוא כ-4 שעות, אך זה תלוי בסוג המטען שבו אתה משתמש ובגודל הסוללה שלך. רוב האנשים ישתמשו במטען רמה 2 שייקח בערך 4 שעות או פחות, אבל אם אתה צריך ללכת רחוק יותר מזה, כדאי לשקול לשדרג את המטען שלך או להשתמש במטען רמה 3 שיכול להטעין את הרכב שלך תוך 30 דקות!

כדי לעשות את הטיול הזה עם מכונית חשמלית מחוברת, אווה תצטרך לתכנן את המסלול שלה לפני כן

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים