מדוע הישראלים כל כך אוהבים ללכת למסעדות שף ?

הרעב לאוכל גורמה, מנות מפתיעות ומרגשות, חומרי גלם איכותיים וקומפוזיציה מסקרנת ואסתטית בין מטעמים רק הולך וגובר עם הזמן.

בשנים האחרונות יותר ויותר סועדים בארץ מחפשים להפתיע ולרגש את בלוטות הטעם ולתופעה זו קדמו מספר גורמים שזירזו והעצימו את העניין והתשוקה לאיכות על הצלחת.

עלייתן של תוכניות בישול בפריים טיים, הפיכתם של שפים רבים לכוכבי תרבות, מסעות בעולם, סיורים קולינאריים – כל אלה פתחו את התיאבון לבשל ולרקוח מטעמים בסטנדרט גבוה ולאכול במקומות נחשבים ומוערכים מטעמים שנוצרו במטבחי עילית.

מסעדות צצות כמו פטריות לאחר הגשם, אבל יש הבדל משמעותי בין מסעדות המובלות על ידי שפים, שדואגים לתפריט מהוקצע ומהודק, דיוק המעדנים וריגושים שמתעוררים ביס אחר ביס.

אלה הן לרוב מסעדות יוצאות דופן ובלתי שגרתיות מהחזות הייחודית של המקום כולל השקעה בעיצוב הפנים של המסעדה ועד כל מה שמשתלב בתפריט עצמו והחוויה כולה מענגת ובלתי נשכחת.

אז מדוע ישראלים מוכנים להוציא סכום גבוה יותר ולאכול במסעדות שף נחשבות? לפניכם מספר סיבות בולטות שהעלו מסעדות שף על מפת הגסטרונומיה הישראלית ומה מחכה לכם במסעדות אלה:

מיקס בין תרבויות

מסעדות שף רבות מוצאות את הייחוד שלהן ומכריזות על קונספט יוצא דופן, שהוא זה שלמעשה הופך את המסעדה לפופולארית ומעניינת בעיני רבים. זו יכולה להיות התמקצעות במטבח מסוים מהעולם או בשיטת עשייה ייחודית של הכנת המזון כמו למשל, בישול מולקולרי או חוויית סעודה ייחודית ללא תפריט או של תפריט טעימות עשיר.

פעמים רבות מסעדות אלה יציגו גם קומבינציה מעניינת בין תרבויות וישלבו אוכל שמפגיש, לדוגמא, בין המטבח הים תיכוני למזרח הרחוק או אוכל איטלקי באדפטציה ים תיכונית ועוד שילובים מסקרנים ששווים טעימה.

לצאת מ"אזור הנוחות" – להתרגש כל פעם מחדש

על אף שרבים גילו לאחרונה את חדוות הבישול, הרי שאכילה בבית היא אחרת – היא כוללת טרחה רבה והכנות קדחתניות, פרויקט אירוח, שלא לדבר על הניקיונות והסידורים בסיום כל ארוחה.

לכן, רבים כבר מעדיפים להמיר את האירוח בבית לאירוח וחגיגה במסעדה, במיוחד כדי לציין אירוע מיוחד כאשר מסעדות שף מהוות את המקום הנכון לכך הן מבחינת עיצוב והן מבחינת יכולות משוכללות באדיבות השף, אווירה מיוחדת ועוד.

למסעדות גורמה רבות יש גם חדר VIP למי שמחפש לחגוג בצורה פרטית. בדרך זו אפשר להתארח אצל מישהו, להרגיש על גג העולם, לאכול היטב ולשבוע ואף ליהנות מהחוויה הכוללת שטמונה בכל הפרטים: הסאונד, התאורה, המנות, היחס והשירות מבלי הטרדות שכרוכות בהכנת הארוחה עצמה.

הזדמנות נפלאה להכיר אוכל מסוג אחר

שפים נוהגים להפתיע, לנסות, לחדש, לעדכן ובמסעדות אלה אפשר ליהנות מחוויה בלתי שגרתית ואפילו אם ביקרתם באותה מסעדה כמה פעמים, יתכן שכל פעם תהיה שונה מקדמותה. יצר הסקרנות לנסות מטעמים חדשים ובלתי שגרתיים כולל שימוש בחומרי גלם שטרם הכרתם בווריאציות שטרם ניסיתם, היא זו שמושכת רבים לנסות מסעדות שף ולשוב אליהן, שוב ושוב.

קומבינציה מנצחת: אוכל גורמה כשר

בניגוד למה שנהוג לחשוב, יש גם ביקוש רב למסעדות גורמה כשרות ואם חיפשתם מסעדת שף כשרה תגלו מבחר רחב של מסעדות כאלה שמציעות אוכל כשר בסטנדרט אחר.

תפריטים יצירתיים שגובשו על ידי שפים מבלי לוותר על המצאות מעניינות, מטעמים חובקי אוכל, רכיבים משובחים ועושר של פתיחים, עיקריות וקינוחים כך שכל שצריך זה רק לבחור. מסעדות שף כשרות כבר לא נופלות ממסעדות שף שאינן כשרות ואם טרם ביקרתם בכאלה, צפויה לכם הפתעה גדולה!

מזמינים אתכם לבקר בספרה, מסעדת שף כשרה שתיקח אתכם לספרה אחרת. למידע נוסף והזמנת מקום>

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול