מה יש לעשות באילת בחורף

אילת נחשבת לממלכת הנופש של המדינה עם מגוון מסחרר של פעילויות פנאי בכל הסגנונות האפשריים, בתי מלונות מפנקים, נבחרת חופים מרשימה ואווירת חופש נצחית.
אילת קוסמת לרבים גם במהלך העונה הקרה בזכות תנאי מזג האוויר הנוחים ומבחר אטרקציות מקורות כך שאפשר להתענג על חופשה חלומית בכל ימות השנה.

אילת מפתיעה בכל עונה

לחובבי הטבע שלל אתרים ייחודיים באילת ובסמוך לה כמו פארק תמנע אשר אהוב על מטיילים וכולל אגם צלול, מסלולים, פעילויות אתגריות ויצירתיות.

באילת עצמה אפשר ליהנות בהרים מפעילויות אקסטרים גדושה אדרנלין ואקשן כמו טיולי ג'יפים וכן אסטרים ימי בדמות ספארי צלילה בין אלמוגים צבעוניים עם מדריכים ושנורקלינג וכן מצנחי רחיפה. כמו כן, מגוון פארקי חבלים וחוויות בדואיות מעניינות, קירות טיפוס, באנג'י, פעילות ספורטיבית בים וביבשה.

מפגש מרתק עם דולפינים מחכה לכם בריף הדולפינים בו אפשר לתצפת על דולפינים ולשחות לצידם. מוזמנים לחקור גם את המצולות ואת המעמקים במצפה התת ימי בו ניתן להתבונן בדגים.

באילת יש גם טיולי סוסים ואפילו טיולי גמלים. כמו כן, היכלי ספא מענגים למי שרוצה להתנתק מטרדות היום יום, יקבים וגם אתרים היסטוריים מרתקים ופוטוגניים. 

חוויית קניות אורבנית פטורה ממע"מ

חלק בלתי נפרד מחוויית החופש המרגשת באילת טמון בחוויית שופינג באילת. העיר האדומה היא גן עדן לחובבי הקניות דמות מגוון מרכזי קניות וקומפלקסים אופנתיים ומושקעים, מותגים מקומיים ובינלאומיים והיתרון הבולט – פטור ממע"מ המאפשר לחסוך הרבה כסף במסגרת שופינג באילת. זאת לצד מלאי רחב של חנויות, מותגים חובקי עולם וחנויות דיוטי פרי במחירים אטרקטיביים.

מוזמנים לברר מראש מהם המותגים המועדפים עליכם, היכן תרצו לקנות ומה תרצו לקנות ואף להזמין מראש מוצרים לסניף של רשת באילת לקראת בואכם לעיר הנופש הפעלתנית.

בין מתחמי השופינג המפורסמים של העיר אפשר לציין את מול הים, שמציע תחת קורת גג אחת נציגויות של חברות אופנה מובילות, הנעלה, אביזרים, כלי בית, לצד בתי קפה ומסעדות ואטרקציות לילדים.

כמו כן, קניון ביג פאשן רחב הידיים המציע מותגים בינלאומיים ומקומיים וכן אייס מול המחבר בין בידור לקניות ומפורסם ברחבת הקרח שלו, מתחם באולינג, ארקייד ושדרה גדולה של חנויות אופנה. אל תפספסו גם את מרכז הקניות הוותיק מול הים הסנטר שכולל גם חנויות דיוטי פרי.

הפתעות וריגושים בלב המדבר

לאילת גם חיי לילה תוססים בדמות מועדוני לילה, הופעות חיות וברים. בעיר גם מבחר מוזיאונים מעניינים כמו מוזיאון אילת, מוזיאון לתולדות השיט ועוד. באילת שלל אטרקציות לכל המשפחה כמו חדרי בריחה, חדרי מציאות מדומה, מתחמי ג'ימבורי.

כמו כן, מופעי תיאטרון ייחודיים ומופעי אקרובטיקה. מי שמחפש להתחבר לטבע ימצא את מבוקשו בגן הבוטני הציורי של העיר האדומה וחובבי הרומנטיקה יוכלו לסייר בכרמים וללגום יין עד שיכרון חושים ביקבי הסביבה.

 

גם אם אין בכוונתכם להיכנס לים עצמו כי קר מדי תוכלו ליהנות במבחר מלונות מבריכות מחוממות וכן מחוויות על שפת הים כולל סעודות לאור נרות ופינות סתלבט מרגיעות ומענגות.

תכנון החופשה צעד אחר צעד

בבואכם לתכנן חופשת חורף אילתית הזמינו מבעוד מועד כרטיסים למלונות מומלצים והחליטו על פעילויות וחוויות ייחודיות לפי טעמכם. בדקו אילו דילים שווים יש לעיר ובאילו מלונות, החליטו אם לנסוע או לטוס ואם מדובר בנסיעה היכן לעצור בדרך, באיזה הרכב נופשים, באילו מסעדות תרצו לסעוד ואילו אטרקציות וערך מוסף תרצו להוסיף כתוכן בתוכנית האומנותית שלכם במהלך החופשה בעיר האדומה. 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול