מימון מחקר וגידול החברה

ביובית היא חברה המספקת מימון מחקר וצמיחה. ביובית ממוקמת בתל אביב ונוסדה ב-2016.

ביובית הוקמה על ידי טלי אבידור-שפירא, בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סטנפורד וד"ר רוי בורנשטיין, בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת הרווארד. החברה מספקת מימון מחקר למדענים בכל רחבי העולם. ביובית מציעה גם משאבים שיעזרו למדענים להצמיח את החברות שלהם, כמו תוכניות חונכות ואירועי נטוורקינג עם משקיעים.

מטרת החברה היא להפוך את המדע לנגיש ובמחיר סביר יותר עבור כל סוגי האנשים, כולל אלה ללא דוקטורט או תקציבים גדולים (למשל, סטודנטים).

ביובית היא חברה המשקיעה בחברות בשלבים מוקדמים, שלרוב נמצאות בתעשיית הביוטכנולוגיה. ביובית מספקת מימון וחונכות לסטארטאפים אלו. מידע נוסף בנושא באתר https://dudi-plumber.co.il/

בשנת 2015 גייסה ביובית 150 מיליון דולר למימון מחקר וצמיחה של החברה. הקרן הושקה על ידי קבוצת משקיעים ישראלים, ביניהם שלמה דברת שהוא גם יו"ר חברת הביטוח הגדולה בישראל, כלל קבוצת ביטוח בע"מ, ודוד שלזינגר שהוא מנכ"ל אלביט מערכות בע"מ, מהקבלנים הביטחוניים הגדולים בישראל.

הקדמה: מה מייחד את ביובית מחברות אחרות?

ביובית היא חברה המספקת פתרונות AI לתעשיית הרפואה. היא נוסדה בשנת 2014 ובסיסה בתל אביב.

ביובית פיתחה פלטפורמה שניתן לתאר כ"עוזר מעבדה וירטואלי". המטרה העיקרית של החברה היא לספק פלטפורמה קלה לשימוש לחוקרים לבצע את הניסויים שלהם תוך הבטחת בטיחות סביבת המעבדה, כוח האדם ובעלי החיים.

פלטפורמת ביובית מספקת שירותי מחשוב ענן ברמת אבטחה גבוהה, אשר נועדה לתמוך בסוגים שונים של מעבדות מחקר בתחומים שונים כגון:

– מדעי המוח

– מחקר הסרטן

– ביו-רפואה

– טיפול בחיות

לצוות ביובית ניסיון של שנים בבניית פתרונות ביצועים גבוהים לתעשיית הבריאות וזהו

ביובית היא חברת ביוטכנולוגיה בתל אביב שפיתחה פתרון מבוסס AI למציאת תרופות וטיפולים חדשים למחלות.

ביובית הוקמה בשנת 2017 על ידי פרופ' אבי שרדר ופרופ' משה בן צבי, שניהם פרופסורים באוניברסיטה העברית בירושלים. המטרה של ביובית היא להשתמש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי למצוא תרופות וטיפולים חדשים למחלות, וזו לא משימה טריוויאלית.

ביובית מבוססת על אלגוריתמי למידה עמוקה שיכולים לזהות דפוסים מתוך כמויות אדירות של נתונים, כמו רצפים גנומיים או רשומות רפואיות. גם באתר הזה תוכלו למצוא מידע נוסף בנושא.

החברה כבר חתמה על הסכמים עם חברות תרופות גדולות כמו Merck & Co., Roche ו-Sanofi.

המטרה הסופית של ביובית היא להיות "הגוגל של הסרטן

העמדה של ביובית בנושא פרטיות ואבטחת מידע

ביובית היא חברה המתמחה בהצפנת מידע והגנה. הם מציעים מגוון רחב של שירותים לשימוש אישי ועסקי כאחד.

בחלק זה נבחן את עמדתה של ביובית בנושא פרטיות ואבטחת מידע. ביובית מציעה מגוון רחב של שירותים להגנה על הנתונים שלך מפני גישה בלתי מורשית, לרבות הצפנה, זיהוי ביומטרי ועוד.

ביובית היא חברת ביוטכנולוגיה המתמחה באבטחת מידע. ביובית צוות מומחים עם רקע במדעי המחשב, מתמטיקה ואבטחת סייבר.

עמדת ביובית בנושא פרטיות ואבטחת מידע:

ביובית יש מיקוד חזק בהגנה על פרטיות לקוחותיה והנתונים שלהם. הוא גם מבטיח שהוא עומד בתקנות שנקבעו על ידי תקנת הגנת המידע הכללית של האיחוד האירופי (GDPR).

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של