מתלבטים אם לקחת הלוואה או משכנתא? כל מה שצריך לדעת לפני הגשת בקשה

לכל אחד מאיתנו יש חלומות, וכולנו נרצה יום אחד להגשים את החלומות הללו. בין אם אנחנו חולמים על חתונה שתכננו מגיל צעיר, על רכב חדש שנוכל להשוויץ בו בשכונה או על לפתוח את העסק שתמיד רצינו לנהל אבל מעולם לא הייתה לנו את האפשרות. 

אנחנו מנסים כל החיים להכין את עצמנו ולחסוך לרגע שבו החלומות הללו התגשמו, אבל לפעמים עם כל התכנונים והרצון הטוב חשבון הבנק פשוט לא מאפשר לקחת את הצעד הזה לכיוון החלום. אופציה נוספת היא לנסות להלוות כסף ממשפחה או חברים, אבל כולנו גם יודעים ששום דבר טוב לא יכול לצאת מערבוב בין משפחה ועסקים, שלא לדבר על הסכנות בהלוואה מגוף לא מקצועי. עם זאת חשוב שלא להתייאש כי בדיוק בשביל הרגעים האלו בנק ירושלים מאפשר לקיחת הלוואה לכל מטרה.

מה מיוחד בהלוואה לכל מטרה

כדי להבין מהי הלוואה לכל מטרה, צריך קודם להבין מה היא לא – היא לא אפשרות משכנתא שהבנק מציע. למשכנתא אותה הבנק מציע יש יתרונות משלה, למשל בכך שהיא מאפשרת הלוואת סכום כסף גבוה יותר, אולם החסרונות שלה מובהקים גם כן. כך למשל פריסת התשלומים במשכנתא עשויה להיות נמוכה בהרבה ובכך נדרש לשלם סכום גבוה בכל חודש. חסרון נוסף הוא שמשכנתאות אינן מתאימות לכל מטרה.

לעומת זאת הלוואה לכל מטרה היא האפשרות הנוחה והפשוטה שלנו לכסות את הפער בין הסכום שבידנו לבין התקציב הנדרש למטרות שלנו, ובהתאם לשם שלה ניתן לקבל אותה עבור כל מטרה. הלוואה לכל מטרה ניתנת עד סכום של 200,000₪ וניתן לחלק אותה עד ל120 תשלומים (כלומר 10 שנים), כך שגם אם ניקח את ההלוואה המקסימלית הסכום החודשי שנצטרך להחזיר לא ירוקן לנו את חשבון הבנק בתחילת כל חודש.

למה לקחת הלוואה לכל מטרה דווקא בבנק ירושלים

תכנית הלוואה לכל מטרה של בנק ירושלים פתוחה ללקוחות כל הבנקים, והיא מציעה תנאים נוחים יותר מאשר ההלוואות האלטרנטיביות מהבנק הקיים והלוואות לכל מטרה שמספקים בנקים אחרים. כך למשל בעוד שהלוואה רגילה מהבנק הקיים תדרוש ערבויות וביטחונות שונים, ופעמים רבות עמידה בתנאי סף מחמירים, הלוואה לכל מטרה מציעה פתרון פשוט ומהיר בהרבה. 

בנוסף, תכנית הלוואה לכל מטרה של בנק ירושלים מאפשרת הלוואה בסכום אשר גבוהה בהרבה ממרבית הבנקים וחברות האשראי האחרים, ובפריסה גדולה יותר. אלו יציעו לרוב הלוואה של עד כ100,000₪, ובפריסה תשלומים השווה לכמחצית מהצעת בנק ירושלים. מהצד השני, במידה ונרצה לסגור את ההלוואה מוקדם מהמצופה, גם אז יש ייתרון להלוואה של בנק ירושלים שגמישה לשינויים בניגוד לבנקים אחרים אשר פעמים רבות יעמידו קשיים במקרה של פירעון מוקדם.

בשורה התחתונה

לסיכום הלוואה לכל מטרה של בנק ירושלים תעזור לנו להתקדם צעד נוסף לעבר החלומות והמטרות שלנו, ותעמיד לצידנו את התנאים הטובים ביותר ללקיחת הלוואה והחזרתה בקצב המתאים עבורנו. עם זאת, כמו בכל לקיחת הלוואה חשוב לשאול את השאלות החשובות שיעזרו לנו להבין האם זהו האפיק המתאים עבורנו. לכן בהגעה לבנק או בפנייה לסוכן נמליץ לשאול ולשקול את השאלות הבאות:

  • האם הלוואה לכל מטרה מספיקה עבור ההוצאות אותן אני מתכנן?

  • מהי פריסת התשלומים הנכונה עבורי?

  • מה הם התנאים המדויקים של ההלוואה והאם אנו מסוגלים לעמוד בהם?

  • מהו הסכום שאוכל לעמוד בהחזרתו?

  • האם ישנם אפשרויות טובות יותר עבורי בהתאם למטרות שלי?

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול