סוגי בדים: כך תבחרו נכון

לבד עוצמה רבה בהשגת המראה המבוקש בריפוד רהיטים והוא מהווה את המעטפת הפרזנטטיבית של הפריט. כורסא, כיסא, מערכת ישיבה וכדומה.

באמצעות פריטי טקסטיל מרשימים ויוקרתיים ניתן ליצור חזות אטרקטיבית בהתאמה אישית.
עולם הבדים שופע עיצובים מסוגים שונים, מהטבעיים ועד הסינטטיים וכדאי להכיר את האיכויות והתכונות של כל אחד מהם על מנת לבצע בחירה מושכלת בעקבות הבד המבוקש לסלון שלכם.

בין אם לצורך ריפוד מחדש של מערכת הישיבה, תפירת כריות נוי, ווילונות או כיסוי דקורטיבי במראה טרנדי עכשווי. 

מה בין טבעי לסינטטי?

כאשר מדברים על בדים טבעיים אפשר לציין את הפשתן היוקרתי, בעל מראה אלגנטי מרשים, אך הנוטה לקמטים ולכן, יש לדאוג לשמור עליו מתוח.

כותנה שנחשבת לחומר עמיד ונושם להפליא, מתאימה גם לבעלי עור רגיש. משי המרהיב שנחשב לאחד המועדפים בקרב מי שמחפש מראה מהודר ועם זאת, קל משקל. צמר המספק בידוד טבעי ומנדף לחות. 

אם מחפשים בדים מלאכותיים, כדאי להכיר את הפוליאסטר שמוצע במחיר אטרקטיבי ונחשב עמיד בפני כתמים ופשוט יחסית לניקוי ואקריליק שמזכיר צמר אבל עמיד וקל לניקוי.

בדי ריפוד יוקרה אהובים הם גם קטיפה, רכה ומעניינת, אנגורה המוכרת בזכות הברק שלה וכמובן, העור הקלאסי בעל העמידות הגבוהה. יש מי שגם מתחברים לקשמיר שהוא סוג נדיר של צמר המעורבב לרוב עם משי או כותנה.
קיימות גם תערובות של בדים שיכולים לספק את מה שאתם צריכים וכן אריגות מיוחדות שמוסיפות מרקם מעניין ועמידות גבוהה.

איך בוחרים את הסוג האולטימטיבי לצרכים

בבחירת בד יש לקחת בחשבון גם את הפן הפונקציונאלי דוגמת אזורים בעלי תנועה רבה, כמו גם את הסגנון המבוקש אם משדר מראה אלגנטי ומתוחכם, האם מדובר ברהיטי פנים או חוץ וכמה תחזוקה תרצו להשקיע בהם.

שימו תשומת לב ייחודית לנושא הטקסטורות, הדוגמאות והצבעוניות על מנת ליהנות ממראה מעניין במיוחד כמו גם לגבי נוחות, טאץ' של חמימות או קרירות וכיצד הבד מזדקן והאם מתיישן בחינניות או שיש להחליפו בתדירות גבוהה יחסית.

התייחסו גם לסוג האמירה שהדגם משדר וכיצד הוא מתמזג בהרמוניה עם סגנונות הריהוט ועיצוב החלל – האם תרצו שהוא יודגש על הרקע הקיים או ישתלב בסינרגיה, בטון אחד יותר אולי או באותה פלטת גוונים בדיוק.
זכרו שניתן להוסיף נגיעה מסוג אחר באמצעות דוגמאות כמו פסים, פרחים או נקודות או ניואנסים של גוונים ניטרליים או עזים לפי העדפה. 

צבעוניות ופונקציונאליות

בחנו היטב את אוסף הבדים העשיר והאיכותי ובחרו את הבדים שיתאימו עבורכם בין אם מדובר בבד שיפון רך ונשפך שיכול להגיע במראה חלק או עם פרינטים מיוחדים או בד סאטן שנחשב למבריק ונוצץ במיוחד באריגה צפופה ומגיע בצבעוניות עשירה כמו אדום בהיר, זהב או בורדו או בד משי בגוונים רכים ורגועים של קרם, ירוק או אפור בהיר.

ישנם גם בדי בטנה עם מרקם מעט מחוספס בדוגמאות אתניות צבעוניות. פריטי ההלבשה הללו יכולים להתאים הן ככיסוי לספה או לווילונות או לכל צורך אחר של הלבשת הבית.

אם בחרתם בדים לווילון או לתפירת ווילונות שימו לב שהם שקופים וזורמים אך מציעים גם הגנה מספקת מפני השמש והעדיפו גוונים בהירים כמו לבן או קרם שיתמזגו נפלא עם כל עיצוב או הוספת נגיעה חגיגית לחדר. 

אפשר להשיג בדים המיובאים ממיטב הספקים בעולם באיכות גבוהה ובמרקם נפלא – הלוק המושלם לסביבת המגורים לכל פרויקט שמערב טקסטיל, על פי כל חזון. פנו למקום שמציע צוות של מומחים שיעזור לכם במשימה של בחירת פריטי הטקסטיל הנבחרים. 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול