עיצוב בלונים לאירועים

עיצוב בלונים לאירועים

בלונים

כאשר מתכננים אירוע קטן או גדול, לכבוד ברית / בריתה, בר מצווה, חתונה או אירוע עסקי יש היערכות רבה וזאת כדי ליצור התאמה מיטבית לאופיו של האירוע. בין בחירת התפריט הקולינרי, לקניית הביגוד והזמנת די ג'יי מעולה בוחנים כמה אפשרויות הקשורות לנראות ולעיצוב של האולם או השטח בטבע שבו יתקיים האירוע. אפשר להזמין כל אופציה רצויה של קישוטים צבעוניים, אך ברוב המקרים האפשרות המועדפת היא עיצוב בלונים לאירועים וזאת לאור היתרונות הרבים של מוצר זה.

בלונים הם הדבר המתאים ביותר לחגיגות כיוון שהם צבעוניים, מעוררי עניין ותמיד מעלים חיוך על פניהם של האורחים וגם של המארחים. באמצעות הבלונים האיכותיים של בלוני רויאל מסוגלים אנשי המקצוע ליצור אין ספור אפשרויות הן בכניסה לאולם והן וכך להעניק למוזמנים אווירה קסומה לאירוע הספציפי. עיצוב בלונים כולל החלטות לגבי הגוונים הרצויים, התוספות העיצוביות, בניית דמויות מבלונים וגם מבנה יפהפה של בלונים מעל קיר הצילום.

בלונים לחגיגת ברית מילה

ברית מילה היא תמיד שמחה גדולה ולכן קיים רצון עז של ההורים הטריים ליצור מראה מיוחד באולם. זו הסיבה שהם מזמינים קיר בלונים שמעליו יש שלל בלונים צבעוניים ומרשימים בכמה גדלים ובגוונים ססגוניים כמו זהב, תכלת ולבן. כל מי שמגיע לאולם כדי לשמוח בשמחתה של המשפחה, נעמד ליד קיר הצילום ומיד לאחר מכן מעלה את הקיר הקסום לרשתות החברתיות, כדי שכולם ידעו היכן הוא נמצא ועם מי הוא חוגג.

מעבר לאופציה של בלונים, מעצבים את המרחב כולו ומציבים בו פריטים שמתאימים לתינוקות כמו לדוגמה כמה דובונים צבעוניים בגדלים שונים אשר מפוזרים בשטח ולכן הם מוסיפים נוף ייחודי ואווירה יוצאת דופן. הילדים המגיעים כאורחים ירגישו בתוך חנות צעצועים ויהיה להם קשה מאד לזוז ממתחם הצילומים.

בלונים לכבוד החתונה

חתונה היא האירוע המשמח והמרגש ביותר עבור כל זוג וכיוון שהם מעוניינים להעביר לכל הקהל את התחושות הנפלאות האלה ואת מלוא האהבה, הם מזמינים קיר צילום שהוא גולת הכותרת של האירוע. יש כמה וכמה אופציות של קישוט קיר הצילום כמו לדוגמה רישום של שמות החתן והכלה, שפע של בלונים סביב קיר הצילום, או לחלופין מעל הקיר. המגוון העצום של בלונים בצבעים האהובים על החתן ועל הכלה כמו וורוד, זהב, לבן, אדום או כל צבע אחר מעניקים יופי אצילי לכל מרחב הכניסה לחתונה. כולם מצטלמים לידו ומעלים את התמונות לרשתות החברתיות.

בלונים לאירוע עסקי

כאשר מזמינים עובדים וקולגות לאירוע עסקי יש חשיבות רבה ליצירת רושם שהוא חשוב לתדמית של החברה ולמוניטין שלה. לכן אפשר להזמין שער צבעוני לכניסה לאולם כך כולם ייהנו מהמעבר דרכו, או לחלופין קיר צילום שהוא הטרנד העכשווי המוביל ובמיקומים שונים מחברים בלונים צבעוניים שלבטח ישמחו את כולם.

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?