עיצוב פנים לבית- הדרך לבית מושלם

הבית הוא מבצרינו והעיצוב שלו בעל השפעה רבה על האווירה ועל איכות החיים. כולם רוצים לחיות במקום שהם יאהבו לשהות בו לאורך זמן וירגישו בו באמת בבית.

לעיצוב פנים הכוח ליצור מרחב אטרקטיבי למחיה, לביטוי עצמי ואף יכול להעלות את שווי הערך של הנכס.
היות והסגנון העיצובי משתנה מבית אחד לאחר והוא נגזרת של אורח חיים, רצונות, צרכים והעדפות אישיות, כל בית נראה אחרת לחלוטין גם אם ההבדלים באים לידי ביטוי בדקויות קטנות.
עם זאת, מרבית האנשים לא יודעים כיצד למקסם את החלל באמצעות עיצוב, לתכנן אותו לפי צרכיהם, למקסם את המרחב או לאכלס אותו ברהיטים והאביזרים המשלימים וזקוקים ליד מקצועית מכוונת שתעשה את זה עבורם או בתהליך משותף, ביחד אתם.

מדוע לשלב מעצב מקצועי בתהליך העיצוב?
עיצוב פנים הוא תהליך שמזקק את החזון והופך אותו למציאות, מהרעיון הקונספטואלי למרחב הנתון.  בין אם מדובר בעיצוב פרויקט על הנייר או בעיצוב של מרחב קיים, זאת בכפוף ללוחות הזמנים ולתקציב אשר הוגדר מראש. 
מלאכת עיצוב פנים מבוססת על ידע מקצועי וניסיון – היכולת לבחון את החלל, לאפיין פרוגרמה ולשרטט תוכניות ולהוציא אל הפועל.
במסגרת תהליך זה, נלקחים בחשבון פרמטרים שונים שמשפיעים על כל בחירה עיצובית מגיבוש פלטת גוונים דרך סקלת חומרים ועד הקומפוזיציה בין רהיטים ופריטים שונים, הטמעת והתקנת מערכות שונות במיוחד היום עם כניסתם של בתים חכמים וטכנולוגיה מתקדמת וחשוב לשלב את זו בהרמוניה בחלל. הדגש בעיצוב פנים הוא על שילוב נכון בין פונקציונאליות לאסתטיקה בכל פרט ופרט. 

חיסכון בדרך – מבלי להתפשר על חלל מרשים
מעבר לערך המקצועי, שירותי עיצוב פנים יכולים לחסוך לכם משאבים רבים ולייעל את המשימות, מעבודה עם ספקים ואנשי מקצוע דרך פיקוח בימי התקנה ועד הטאץ' שעושה הבדל גדול.
מעצבים מיומנים ומנוסים יודעים לבחור ספקים שיוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וכן לנהל מו"מ על עלויות של חומרים ועבודה ולהשיג לעיתים גם חומרים שקשים יותר להשגה בשוק הפרטי. הם יכולים לחסוך לכם הרבה טעויות ולשפר את איכות החיים על ידי סגנון של סביבת חיים טובה לחיים. רבים מתלבטים אם לשלם על שירותי עיצוב ומסתכלים על כמה שהם משלמים למעצב אך שוכחים את התמורה הגבוהה שהם מקבלים בעד השירות שלו כולל חיסכון בעלויות וחיסכון של תיקון טעויות שיתכן שהייתם מבצעים ללא הכוונה מקצועית של מומחה.

כל הפרטים הטכניים והאסתטיקה בידיים של המומחה
יש לזכור שהפנים משפיע על החיים ויש סגנונות רבים שאפשר לבחור מתוכן והאיזון ביניהם הוא זה שיפיק את התוצאה הרצויה.
נהוג היה לחשוב בעבר שמעצבי פנים רק מייפים את החלל, אבל היום כבר ידוע שמעצבי פנים אחראים על הרבה יותר מזה: תכנון חלל, תכנון תאורה, הזמנת רהיטים, הקפדה על בטיחות, חשיבה ארוכת טווח כמו הכנת התשתיות הדרושות לנגישות או לשינויים שעוברים כמו הרחבת המשפחה או עזיבת הילדים את הקן. חיסכון הזמן הוא פקטור נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר פונים מלכתחילה למעצב פנים: בחירת הספקים, החומרים, ניהול העבודה בפועל, תיקונים שיידרשו וזמן שווה כסף. בנוסף, מומחה ידע גם להבין את התוכניות, מה נדרש, איך לאכלס ולסגנן את החלל בצורה הטובה ביותר. מישהו שעבר הכשרה פורמאלית, יש לו טביעת עין יצירתית ואת היכולת להרים פרויקט עיצוב מושקע.

מוזמנים לפנות למעצב הפנים עמי ברמי ולראות איך הבית שלכם הופך בדיוק מה שחלמתם שהוא יהיה. 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול