פרמטרים לבחירת חברת SEO

בשוק הישראלי יש עשרות חברות SEO לבחור מתוכן. בניגוד למצב בתחום לפני 7-8 שנים, הלקוח הממוצע כבר מבין שקידום בגוגל הוא לא תהליך פשוט שאפשר לסיים בכמה ימים וחברת הקידום שייבחר כנראה תלווה אותו למשך תקופה ארוכה.

אז איך בוחרים חברת SEO? הנה הבדיקות החשובות ביותר שחשוב שתעשו. ניסינו לסדר אותן בצורה הברורה ביותר מרמת המאקרו ועד רמת המיקרו.

המלצות וחיפוש לעומק – במקום לבצע חיפוש כללי על חברות קידום אתרים, חפשו באופן ספציפי גם ביטויים כמו "מה אומרים עלינו", "כתבו עלינו" וכו'.

מעבר להמלצות שמופיעות באתר החברה, שימו לב גם להמלצות שמופיעות בגוגל (אלו עם הכוכביות הצהובות) כאשר מחפשים שם של חברה ספציפית. 

בנוסף, בדקו מי עומד מאחורי החברה או מי עובד בה וחפשו אותם בגוגל. האם הם פרסמו מאמרים באתרים אחרים, איך נראה הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות? אולי יש להם סרטונים שאתם יכולים להתרשם מהם וכו'.

תוצאות בשטח – בדיקת תוצאות בשטח עשויה להיות מאתגרת למי שלא מגיע מתחום ה-SEO, אך חשוב לזכור שהיום רוב הלקוחות מעוניינים בעיקר להגדיל את המכירות לטווח הרחוק ולא רק להתברג על מילת מפתח כזו או אחרת.

לכן חפשו צילומי מסך בתיקי העבודות, פוסטים מתוך הבלוג באתר או ביו-טיוב. את רוב הגרפים אפשר להבין גם בלי להיות מומחה קידום אתרים.

אם אין אפשרות כזו, צרו קשר עם מי שהמליץ על החברה ושאלו אותו אם החברה הצליחה לעמוד בציפיות שלו.

על מה מתבססת הצעת המחיר?– למרבה הצער עדיין אפשר לראות בשוק חברות שנותנות הצעת מחיר בטלפון בלי לבדוק כלל את האתר. הדבר מעיד על חוסר מקצועיות ואנחנו לא נתפלא אם בהמשך המחיר רק יעלה… באופן כללי עדיף קודם כל לעשות שיחת הכרות ורק אז לקבל הצעת מחיר.

שיחת היכרות – מומלץ לבקש מהחברה לערוך אתכם שיחת הכרות במשרדים או לפחות במקום נוח בו אפשר לדבר בשקט. בשיחת הזו אתם לא אמורים בהכרח לעבור על כל הפרטים הטכניים, אלא להתרשם באופן כללי מהאדם שעומד מולכם, מגודל האתרים שהוא מקדם והלקוחות איתם הוא עובד (לא מספיק להציץ בתיק העבודות באתר).

בדיקת אתר ובניית תוכנית עבודה – החלק הזה אמור להגיע רק אחרי כל השלבים הקודמים: חברה שתרצה אתכם כלקוחות למשך זמן ארוך תשמח לבצע בדיקה מקדימה של האתר ולבנות תוכנית עבודה כללית. אם עוד לא למדתם קצת על עולם קידום האתרים, זה הזמן לעשות את זה.

דרישת תשלום לבדיקת האתר והוצאת דו"ח הם כמובן לגיטימיים, אבל לא אמורה לעלות הון תועפות.

ליווי על ידי מנהל פרויקטים – מכיוון שתהליך הקידום הוא כאמור תהליך ארוך והמיקוד עשוי להשתנות מחודש לחודש על פי ההתקדמות של האתר, חשוב שיהיה לכם מנהל פרויקטים צמוד, או לכל הפחות מישהו שתוכלו לפנות אליו אם יש משהו בדו"ח או שאלה שאתם לא מבינים.

אם החברה לא מסוגלת לספק לכם מענה בתחום הזה, יכול להיות שהיא מגייסת יותר לקוחות מאשר היא יכולה לטפל בהם. 

רצוי לקיים לפחות פגישה אחת פרונטלית מדי כמה שבועות או חודש (אפשר גם בזום) ולא להסתפק במיילים שיכולים להצטבר לעשרות הודעות.

שקיפות ודוחות – מעבר למנהל פרויקטים, גם הדוחות שאתם מקבלים חייבים להיות ברורים ושקופים: מה נעשה החודש ולמה, מה עושים בחודש הבא, האם יש שינויים בחלוקה של התקציב וכל דבר אחר שקשור ליעדים שקבעתם בהחלטה משותפת.

לסיום – זכרו שככל שתעשו מחקר מעמיק יותר בשלב מוקדם, כך תצמצמו את הסיכוי לעשות בחירה שגויה שעשויה לעלות לכם בזמן ובכסף.

מחפשים חברת קידום אתרים אורגני מומלצת ואמינה? חברת SEO RUSH תשמח לעמוד לשירותכם!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול