איך להסיר ביקורות שליליות בפייסבוק

הקדמה: מה גורם לביקורות שליליות להופיע בפייסבוק?

ביקורות שליליות יכולות להיגרם מסיבות רבות. רוב הזמן, הם נגרמים מחוויית שירות לקוחות גרועה או איכות מוצר.

כדי להסיר ביקורות שליליות בפייסבוק, יש שלושה דברים שעליך לעשות:

1) פנו אל המבקר ובקשו פרטים נוספים על החוויה שלו. זה ייתן לך הזדמנות לתקן איתם ולנסות לתקן את הבעיה.

2) צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלך והודיע להם על הביקורת השלילית כדי שיוכלו לעקוב אחר המבקר.

3) בדוק אם יש משוב מלקוחות אחרים שיכול לעזור לך לשפר את המוצר או השירות שלך כדי למנוע ביקורות שליליות עתידיות.

ביקורות שליליות הן מחזה נפוץ בפייסבוק. הם יכולים להיגרם מסיבות רבות, אך הנפוצות שבהן הן התנגשויות עם משתמשים אחרים, שירות לקוחות גרוע או סתם מוצר גרוע.

פייסבוק מציעה שתי דרכים להסיר ביקורות שליליות: הסתר אותן מציר הזמן שלך ומחק אותן לחלוטין. הנה איך אתה עושה את זה:

– הסתרת ביקורות שליליות מציר הזמן שלך: כדי להסתיר את הביקורת מציר הזמן שלך, עליך לעבור לפוסט וללחוץ על "הסתר" בפינה השמאלית העליונה של הפוסט.

– מחיקת ביקורות שליליות לחלוטין: כדי למחוק ביקורת לחלוטין, עליך לעבור ל"יומן פעילות" ולמצוא את הפוסט שקיבל ביקורת שלילית. לחץ עליו ובחר "מחק".

כיצד להסיר ביקורות שליליות מהקבוצה שלך

פייסבוק עדכנה לאחרונה את האלגוריתם שלה כדי להציג יותר פוסטים מחברים ובני משפחה של אנשים. זה אומר שאם יש לך הרבה ביקורות שליליות, הן יוצגו בתדירות נמוכה יותר.

השלב הראשון הוא מחיקת הפוסט והקבוצה. עם זאת, פייסבוק תסיר את הפוסט רק אם הוא קיים לפחות 30 יום. אם לא, מחיקת הפוסט פשוט תסתיר אותו מציר הזמן שלך ובקבוצה שלך.

כדי למחוק קבוצה, עבור לדף ההגדרות של הקבוצה ולחץ על "מחק קבוצה זו" בתחתית העמוד.

ישנן שיטות רבות להסיר ביקורות שליליות מהקבוצה שלך. אתה יכול להשתמש באפליקציית מסיר הביקורות של iPhone כדי להסיר ביקורות שליליות מהקבוצה שלך. אבל זו לא הדרך היחידה, אתה יכול גם להסיר ביקורות מהאפליקציה.

הקדמה: מה המטרה של ביקורות בפייסבוק?

ביקורות הן דרך מצוינת לגלות יותר על מוצר, שירות או מסעדה. הם גם מועילים לצרכנים אחרים מכיוון שהם יכולים לקבל מושג למה לצפות ואם המוצר או השירות שווים את כספם.

ביקורות שליליות יכולות להיות קשות להתמודדות בפייסבוק. הם יכולים להגיע ממתחרים ומלקוחות לא מרוצים מה שמקשה על בעל העסק להסיר אותם.

הצעד הראשון הוא לזהות את הביקורת שיש להסיר. השלב השני הוא הגשת תלונה לפייסבוק אשר לאחר מכן תסתכל על הפוסט ותחליט אם הוא מפר את הנחיות הסטנדרטים הקהילתיים שלהם או לא. השלב השלישי הוא אם הם יחליטו שזה אכן מפר את הסטנדרטים הקהילתיים שלהם, הם יסירו את הפוסט המדובר תוך 24 שעות מהגשת תלונתך.
למידע נוסף בנושא של איך להסיר ביקורות שליליות בפייסבוק ותולעת המשפט כדאי לבדוק ב- netmart.co.il

מטרת הביקורות היא ליידע לקוחות פוטנציאליים על המוצרים והשירותים של העסק. ביקורות הן דרך מצוינת לעסקים לקבל משוב מהלקוחות שלהם ולבצע שיפורים בשירות שלהם.

ביקורות שליליות לא תמיד רעות לעסק. הם יכולים לשמש כהזדמנות לשיפור.

פייסבוק מאפשרת לאנשים להסיר ביקורות שליליות מהדף שלהם, אך זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר, מכיוון שביקורות אלו עדיין יכולות להיראות על ידי מבקרים שמצאו את הדף שלך באמצעים אחרים, כגון חיפוש בגוגל או קישור ישיר.

פייסבוק לא מאפשרת לאנשים למחוק ביקורות חיוביות מהעמוד שלהם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים