באיזה קוקטייל הייתם בוחרים כדי להתחיל את הערב שלכם?

היסודות של קוקטיילים

מה זה קוקטייל?

קוקטייל הוא משקה מעורב המורכב בדרך כלל מאלכוהול, סוג אחד או יותר של מיצי פירות ומרכיבים שונים אחרים. המילה "קוקטייל" הופיעה לראשונה באנגלית אמריקאית בשנת 1806.

המילה "קוקטייל" באה מהמילה הצרפתית "קוקטייר" שפירושה "מקל מערבב".

קוקטיילים מוגשים לעתים קרובות עם קרח, ולעתים מעוטרים בפירות או פריטים אחרים כגון זיתים או מלפפונים.

ניתן להכין קוקטיילים לפי הטעם כמו כל סוג של משקה, אבל הם בדרך כלל מתוקים ופירותיים.

הקוקטיילים הפופולריים ביותר הם וודקה מרטיני, קוסמופוליטיות, מרגריטות, דאיקווריס, ג'ין אנד טוניק ומוחיטו.

היסטוריה קצרה של קוקטיילים

קוקטיילים קיימים כבר מאות שנים והם עדיין פופולריים היום. הקוקטיילים הראשונים נוצרו בסוף המאה ה-18 והם כונו "קוקטייל" מכיוון שהם עורבבו על ידי אדם שנקרא "יוצר קוקטיילים".

הפופולריות של הקוקטיילים הושפעה מגורמים שונים, כמו טעמים משתנים, איסור, מלחמה, דיכאון כלכלי וטכנולוגיות חדשות.

קוקטיילים הם חלק מהותי מהתרבות שלנו. לעתים קרובות הם מזוהים עם זוהר ותחכום.

קוקטיילים הם סוג המשקה הפופולרי ביותר בעולם. הם מוגשים בכל שעה ביום, בכל מדינה וכמעט כולם. המילה "קוקטייל" נגזרת מהשם למשקה מעורב שהיה פופולרי באמריקה של המאה ה-18.

יש הרבה סיפורים על איך המציאו קוקטיילים. יש אנשים שאומרים שהם הומצאו במקרה, בעוד שאחרים טוענים שהם נוצרו מתוך מחשבה על מטרה מסוימת. דבר אחד בטוח: קוקטיילים קיימים כבר מאות שנים, כך שלא חסר משקאות שונים לבחירה!

הסוגים השונים של קוקטיילים

בחירת קוקטייל יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינך בטוח מה אתה רוצה לשתות. אבל אם אתה לא יודע איזה סוג קוקטייל להזמין, יש לנו כמה הצעות בשבילך.

מרטיני הם קוקטייל אייקוני שמוזמן לרוב בברים ובמסעדות. הם עשויים עם ג'ין וורמוט ומוגשים צוננים. הם מגיעים בזנים שונים כמו מרטיני יבש או מרטיני מלוכלך שניתן להכין עם וודקה במקום ג'ין.

מרגריטות הן גם בחירה פופולרית כשמדובר בקוקטיילים מכיוון שהן מגיעות בטעמים רבים כמו מרגריטות תות או פטל! הם עשויים עם טקילה ומיץ ליים, כך שהם מושלמים לכל מי שאוהב משהו מתוק וחמוץ.

ציוד קוקטיילים שאתה צריך כדי להכין את המשקה המושלם

אם אתם מחפשים משקה מרענן וקליל, אז המוחיטו עשוי להיות הקוקטייל המושלם להתחיל את הערב שלכם. מוחיטו מיוצרים בדרך כלל עם רום, סוכר או דבש, מיץ ליים ומי סודה. יש להם טעם מרענן וקל מאוד להכין בבית.

את החומרים למוחיטו ניתן לרכוש בכל מכולת או חנות אלכוהול. תזדקק למיץ ליים טרי, רום לבן (רצוי קובני), סוכר או דבש, מי קלאב סודה ועלי נענע.

כדי להכין את המשקה תצטרך לערבב סוכר או דבש עם מיץ ליים טרי בכוס עד שהוא הופך להיות אחיד. מוסיפים קרח כתוש עד שהוא ממלא חצי מהכוס. הוסף רום לבן עד שהוא מתמלא עד לחלק העליון של הכוס ולאחר מכן סיים עם מי קלאב סודה ומקשט בעלי נענע על גבי המשקה לפני ההגשה!

מהו סוג המשקה האהוב עליך?

אם אתם נהנים ממשקאות מתוקים, אז הקוסמופוליטן הוא אופציה נהדרת. אם אתה מעדיף לשתות על הסלעים, אז המוחיטו הוא מושלם בשבילך. אם אתם מחפשים משקה קיץ מרענן, לכו עם הג'ין והטוניק.

אם אתם מחפשים קוקטייל נחמד להתחיל את הערב שלכם, זה המקום הנכון. תוכלו למצוא רשימה של כמה מהקוקטיילים הפופולריים ביותר ואת המתכונים שלהם.

1) ג'ין וטוניק – זהו אחד המשקאות הפופולריים בעולם. הוא עשוי ממי ג'ין וטוניק, עם סחיטת ליים או מיץ לימון מתווספת לו.

2) מרגריטה – היא מורכבת מטקילה, טריפל סק, מיץ ליים וסוכר.

3) בלאדי מרי – המשקה הזה מכיל וודקה, מיץ עגבניות, רוטב ווסטרשייר, רוטב טבסקו, מלח ופלפל.

4) קוסמופוליטן – קוסמופוליטן עשוי מוודקה או ג'ין (או שניהם), מיץ חמוציות או מיקסר קוקטיילים חמוציות (כגון אושן ספריי), ליקר תפוזים (כגון קוינטרו), מיץ ליים טרי וסירופ ליים מתקתק (כגון של רוז) .
למידע מורחב אודות בר קוקטיילים Tropical Events ובאיזה קוקטייל הייתם בוחרים כדי להתחיל את הערב שלכם? נא לבקר ב- tropicalevents.co.il

5) קוקטייל שמפניה – זה

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של