להפוך את האתר שלך לאפליקציה

כבר שמעתם על השירות המדהים של החברה הגלובלית? WebToApp ??

הם יהפכו את האתר שלכם לאפליקציה, ירשמו אותה גם בגוגל וגם באפל, ידאגו לכם לכל הגרפיקות והאישורים שצריך ואפילו יתחזקו אותה באופן שוטף כדי שתעמוד בתנאים של מפעילי השירות ויבטיחו שהאפליקציה לא תרד מהחנויות בשל חוסר תחזוקה. יופיעו.

הקדמה: מדוע כדאי לי לשקול להפוך את האתר שלי לאפליקציה?

הצעד הראשון בהפיכת האתר שלך לאפליקציה הוא עיצוב האפליקציה. זה כולל החלטה אילו תכונות הוא יכלול, איך הוא ייראה וירגיש וכיצד הוא יתפקד. השלב השני הוא לפתח את האפליקציה על ידי קידוד כל התכונות שעיצבת.

אתה יכול להפוך את האתר שלך לאפליקציה על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) עיצוב האפליקציה

2) פיתוח האפליקציה

אפליקציות מובייל זכו לצמיחה משמעותית בשנים האחרונות. נכון לשנת 2016, ישנם למעלה מ-2.6 מיליארד משתמשי סמארטפונים ברחבי העולם ומספר זה צפוי לגדול ל-4.6 מיליארד עד 2020. אין זה מפתיע שגם מספר הורדות האפליקציות גדל באופן דרסטי בשנים האחרונות, כאשר חנות Google Play רואה 700% עלייה בהורדות של אפליקציות בין 2010 ל-2015.

הפיכת האתר שלך לאפליקציה יכולה לעזור לך להגיע ליותר לקוחות ולהקל עליהם להשתמש בשירותים או במוצרים שלך. באמצעות אפליקציה, תוכלו ליצור חווית משתמש מותאמת אישית המותאמת למכשירים ניידים שתהפוך את הניווט לקל ואינטואיטיבי יותר עבור הלקוחות שלכם. תוכל גם לעצב תכונות ספציפיות למכשירים ניידים כמו מעקב אחר מיקום גיאוגרפי או הודעות דחיפה שיכולות לעזור להגביר את שיעורי המעורבות

כיצד ליצור אתר מותאם לנייד הנטען מהר יותר

אתרים ידידותיים לנייד נחוצים כדי שאתר יצליח. ישנן דרכים רבות להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד ואחת הדרכים הנפוצות ביותר היא הפיכת האתר שלך לאפליקציה.

במאמר זה נסקור כיצד ליצור אתר מותאם לנייד הנטען מהר יותר.

1) הצעד הראשון הוא לזהות את התכונות שיהיו נהדרות באפליקציה שלך. לדוגמה, ייתכן שתרצה מפה אינטראקטיבית או שתרצה קטע בלוג באפליקציה שלך.

2) השלב השני הוא לברר באיזו פלטפורמה אתה רוצה להשתמש ליצירת האפליקציה – אנדרואיד, iOS או שניהם. אם אתה הולך עם שתי הפלטפורמות, אז עדיף אם תוכל לעצב אותה כך שלא תהיה כרוכה יותר מדי עבודה בשינוי

חשוב שהאתר יהיה ידידותי למובייל. התעבורה הסלולרית גדלה והיא צפויה לגדול עוד יותר בעתיד. אם לאתר אין גרסה מותאמת לנייד, אז הוא יהיה בסיכון להתעלמות מצד לקוחות פוטנציאליים שגולשים בסמארטפונים או בטאבלטים שלהם.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להשתמש בבונה אתרים ידידותי לנייד שיכול ליצור עיצוב רספונסיבי. המשמעות היא שהתוכן משנה את גודלו אוטומטית בהתאם לגודל המסך של המכשיר ומוצג בצורה הטובה ביותר ללא כל גלילה או התקרבות.

הדבר השני שצריך לעשות הוא שימוש בבונה אפליקציות, המאפשר לכם ליצור אפליקציה משלכם ולפרסם אותה ב-Google Play Store או Apple App Store בלחיצה אחת בלבד.

להוסיף ניווט נייד בעיצוב אפליקציית האינטרנט שלך

ניווט נייד הוא תכונה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה בעיצוב אתרים. אבל זה יכול לשפר משמעותית את חווית המשתמש עבור המבקרים באתר שלך.

במאמר זה, אראה לך כיצד להוסיף ניווט נייד לעיצוב אפליקציית האינטרנט שלך. נשתמש ב-CSS ו-JavaScript כדי ליצור תפריט ניווט שעובד בדפדפנים שולחניים וניידים.

העולם הפך לנייד ועם העלייה בגלישה במובייל, הפך חיוני לעסקים ליצור אתר מותאם לנייד. אתר אינטרנט שאינו רספונסיבי ונגיש במגוון מכשירים יביא רק לירידה בתנועה ובהמרות.

במאמר זה נראה לכם כיצד ליצור חוויה דמוית אפליקציה באתר שלכם על ידי הוספת תפריט ניווט המותאם למשתמשים ניידים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים