רוצה להיות פרמדיק? זה מה שאתה צריך לדעת

פרמדיק

ראשית, נסביר בדיוק מיהו הפרמדיק ומה חשיבותו בעולם הרפואה כיום

פרמדיקים מאכלסים בעיקר אמבולנסים – של מגן דוד אדום ושל חברות פרטיות שונות – והם נותנים מענה בשטח עבור צרכים שונים של רפואת חירום, החל בקיבוע איברים שבורים, דרך עצירת דימומים, וכלה בהנשמה והחייאה בעת הצורך. קל מאוד להבין עד כמה מדובר במקצוע חשוב, וברור מדוע מדובר גם במקצוע בעל נחיצות ודרישה לא מבוטלת במדינת ישראל. אם גם אתם רוצים להיות פרמדיקים, הנה מה שאתם צריכים לדעת.

כל מה שאתם צריכים לדעת על איך להיות פרמדיקים – קבלה להכשרה ותהליך הלימודים

  • דרישות הסף – בכדי להתקבל ללימודי פרמדיקים, בתור התחלה, יש לעמוד במספר לא מבוטל של דרישות סף. דרישות אלה כוללות לפחות שנתיים של ניסיון מקצועי בטיפול רפואי כלשהו – התנדבות במגן דוד אדום, עבודה כאחים בבתי חולים וכדומה. עם הניסיון הזה, ניתן להגיש מועמדות לקורס ולעבור סדרה של מבחני אישיות ומבחנים פסיכוטכניים שתפקידם לבדוק את ההתאמה למקצוע זה, ובהינתן מעבר שלהם והצגה של אישור בריאותי ותעודת יושר – ניתן להתחיל ללמוד את התחום.
  • על לימודי הפרמדיק – לימודי פרמדיק מתחלקים ברמה העקרונית לשלושה חלקים – לימודים עיוניים, הכשרה בבתי חולים והכשרה באמבולנסים. פרק האמבולנסים הוא הממושך ביותר והוא אורך כשמונה וחצי חודשים, הפרק העיוני אורך בין חודשיים לשלושה, וההכשרה בבתי חולים היא בין שלושה לארבעה חודשים. מעבר מוצלח של כל השלבים האלה מקנה ניסיון מעשי רב וידע עיוני נחוץ, וכך ניתן לקבל את תעודת הפרמדיק ולהתחיל לעבוד בתחום – וזוהי עבודה שאמנם אינה פשוטה, אך היא מאוד מתגמלת.

עבודה כפרמדיקים היא עבודה לא פשוטה, אבל מתגמלת ביותר מבחינה אחת

עבודה כפרמדיק היא עבודה מתגמלת למדי. הכוונה היא גם מבחינה כלכלית – מדובר בתחום עיסוק רלוונטי, וחברות פרטיות רבות כמו גם מגן דוד אדום מחפשים תמיד פרמדיקים ברמה גבוהה. עם זאת, התגמול המשמעותי יותר הוא זה המקצועי – בהצלת חיי אדם על בסיס יום יומי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים