טלוס למוריה והכהן הגדול אדאמה

הקדמה: טלוס למוריה והכהן הגדול אדאמה

טלוס למוריה הינו ארגון ללא מטרות רווח שהוקם על ידי אורליה לואיז ג'ונס, הוא הוקם כשלוחה של ארגון טלוס העולמי, ונרקא על שם עיר האור טלוס.

הארגון מקיים מפגשים, מדיטציה, תקשורים, מסעות התעלות להר שאסטה ומקומות קדושים אחרים, טקסים, קהילה אוהבת ותומכת של אנשי אור, וסדנאות ייחודיות המתקיימות בהר שאסטה.

המטרה של ארגון טלוס למוריה היא קודם כל התעוררות רוחנית של האנושות. השאיפה היא להגיע למקום בו שוררת אחדות, שלום ואחווה. עולם בו כולנו משפחה אחת, אהבה ללא תנאי ואחדות בין כל הגזעים.

מסעות ואירועי הארגון – 

הארגון מקיים מגוון של אירועים, מסעות וסדנאות, למשל, מסע החיים והתחיייה ואור בקצה הקמראן, המתקיים בנובמבר 2022, מהכינרת לים המלח אל מבוא מושבת של בני האיסיים. בנוסף מסע ההתעלות לשסטה ולעצי הרד ווד שרידי למוריה בחורף 2022

ארגון טלוס למוריה מוציא מסעות התעלות, אל הרים במקסיקו, צפון אמריקה, או יעדים נוספים קרובים יותר, הכל כחלק מהניסיון לקרב את הנשמות, לחאחד בין כולנו ולמען עתיד טוב יותר.

מאיטליה, מצרים והר שאסטה, יעדים קרובים בימת הכנרת ועד הר שאסטה.

חכמת למוריה והיכך הלמידה נאקאל מלמד ומרכז את הידע הלמוריאני, ממנו יוצאים קורסים המועברים על ידי המורים של למוריה ומלווים על ידי אדאמה.

ילדי קריסטל, הילגים החדשים הם ילדים טלוס המעבירים מסר. הם ילדי פלנטות רבות וילדים כל כדור הארץ, והם מעבירים מסר של שלום, אחווה ואחדות

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים